Disse bøkene finnes både på bokmål og nynorsk. Vanskelighetsgraden stiger med stigende boknummer. Alle bøkene har store bokstaver.
View the embedded image gallery online at:
https://cochletten.no/materiell/113-ti-lettlestboker-med-store-bokstaver#sigProIdad2fc724cb
https://cochletten.no/materiell/113-ti-lettlestboker-med-store-bokstaver#sigProIdad2fc724cb
- Tull og tøys
- Drømmehesten
- Når jeg blir stor
- Ronny
- Dyrene i Afrika
- Skummelt
- Trollet
- Kim og Isi
- Trollfolk er rare
- Pala i dinosaurdalen
Bøkene er skrevet og illustrert av Ingebjørg Skaug.
Bøkene er i A5-format.
Bestilles hos Cochletten.
Pris pr. bok: kr 95,- (i 2014)
Pris for alle ti bøkene: kr 850,- (i 2014)
Fyll ut skjemaet under og bestill bøkene: