Ti lettlestbøker med store bokstaver

Disse bøkene finnes både på bokmål og nynorsk. Vanskelighetsgraden stiger med stigende boknummer. Alle bøkene har store bokstaver. 

  1. Tull og tøys 
  2. Drømmehesten
  3. Når jeg blir stor 
  4. Ronny 
  5. Dyrene i Afrika
  6. Skummelt
  7. Trollet
  8. Kim og Isi 
  9. Trollfolk er rare 
  10. Pala i dinosaurdalen

Bøkene er skrevet og illustrert av Ingebjørg Skaug.

Bøkene er i A5-format.

Bestilles hos Cochletten.

Pris pr. bok: kr 95,- (i 2014)

Pris for alle ti bøkene: kr 850,- (i 2014)

Fyll ut skjemaet under og bestill bøkene:

 

 

Bestilling Cochletten

Fyll ut feltene nedenfor og trykk SEND.

Feltet "Bestilling" er ikke riktig utfylt . Skilletegn (unntatt punktum) er ikke tillatt. Kun vanlige bokstaver og norske særtegn godtas.

(Spesifier produkt og forfatter i feltet over)

Feltet "Antall" er ikke riktig utfylt. Kun tall.

Feltet "Navn" er ikke riktig fylt ut. Kun vanlige bokstaver og norske særtegn er tillatt.

Feltet "Din epost" er ikke riktig utfylt. Skriv inn en gyldig epostadresse.

Invalid Input

Feltet "Gateadresse" er ikke riktig utfylt . Skilletegn (unntatt punktum) er ikke tillatt. Kun vanlige bokstaver og norske særtegn er tillatt.

Feltet "Postnummer" er ikke riktig utfylt. Kun 4 siffer.

Invalid Input

Krever et valg

(Skal regningen sendes til egen adresse? Velg JA eller NEI)

Feltet "Fakturamottaker" er ikke riktig utfylt . Kun vanlige bokstaver og norske særtegn blir godtatt. Skilletegn (unntatt punktum) er ikke tillatt.

(Fyll ut mottaker hvis faktura skal til annen adresse)

Ugyldig inndata

Hvis du har problemer med utfylling av skjemaet, kan det være du bruker et ulovlig tegn. Skjemaet godtar ikke skilletegn som komma eller kolon (punktum er tillat). Det kan også hende at du må oppdatere nettleseren din. (Internet Explorer, Chrome, Firefox o.l).

Alternativt kan du bruke kontaktopplysningene under menyen "Ta kontakt", eller sende en SMS til 996 71 732.