Ti lettlestbøker med store bokstaver

Disse bøkene finnes både på bokmål og nynorsk. Vanskelighetsgraden stiger med stigende boknummer. Alle bøkene har store bokstaver. 

  1. Tull og tøys 
  2. Drømmehesten
  3. Når jeg blir stor 
  4. Ronny 
  5. Dyrene i Afrika
  6. Skummelt
  7. Trollet
  8. Kim og Isi 
  9. Trollfolk er rare 
  10. Pala i dinosaurdalen

Bøkene er skrevet og illustrert av Ingebjørg Skaug.

Bøkene er i A5-format.

Bestilles hos Cochletten.

Pris pr. bok: kr 95,- (i 2014)

Pris for alle ti bøkene: kr 850,- (i 2014)

Fyll ut skjemaet under og bestill bøkene:

 

 

Bestilling Cochletten

Fyll ut feltene nedenfor og trykk SEND.

Dersom du har problemer med utfylling av skjemaet, kan det være du bruker et ulovlig tegn. Skjemaet godtar ikke skilletegn som komma eller kolon (punktum er tillat). Det kan også hende at du må oppdatere nettleseren din. (e.g. Internet Explorer, Chrome, Firefox o.l). Alternativt kan du bruke kontaktskjemaet under menyen "Ta kontakt". http://cochletten.no/ta-kontakt eller sende en SMS til 996 71 732.
Bestilling(*)
Feltet "Bestilling" er ikke riktig utfylt . Skilletegn (unntatt punktum) er ikke tillatt. Kun vanlige bokstaver og norske særtegn godtas.

(Spesifier produkt og forfatter i dette feltet)

Antall(*)
Feltet "Antall" er ikke riktig utfylt. Kun tall.

Ditt navn(*)
Feltet "Navn" er ikke riktig fylt ut. Kun vanlige bokstaver og norske særtegn er tillatt.

Din epost(*)
Feltet "Din epost" er ikke riktig utfylt. Skriv inn en gyldig epostadresse.

Telefon(*)
Invalid Input

Gateadresse(*)
Feltet "Gateadresse" er ikke riktig utfylt . Skilletegn (unntatt punktum) er ikke tillatt. Kun vanlige bokstaver og norske særtegn er tillatt.

Postnummer(*)
Feltet "Postnummer" er ikke riktig utfylt. Kun 4 siffer.

Poststed(*)
Invalid Input

Fakturaadresse?(*)
Invalid Input

(Skal regningen sendes til egen adresse?)

Fakturamottaker
Feltet "Fakturamottaker" er ikke riktig utfylt . Kun vanlige bokstaver og norske særtegn blir godtatt. Skilletegn (unntatt punktum) er ikke tillatt.

(Skriv inn navn/organisasjon, postadresse, postnr og sted over)

Kontrollkode(*)

Skriv inn koden du ser over

Send